søndag 2. mai 2010

Noen ganger går ikke alt som planlagt..

Da var det allerede søndag å for en helg! Det hele startet jo som sagt med et veldig så koselig førparty hos Hanne Fredagskveld. Dette utviklet seg gradvis til å bli litt mer alkohol å fjas enn planlagt å Vidar var så uheldig å skade seg i hånda. Dette visste vi ikke før Lørdags ettermiddag. Da jeg endelig fikk overtalt ham til å dra på legevakten skulle det vise seg at det var veldig smart. Hånden er brukket å va måtte tilbringe utallige timer på rønkenavdelingen på sykehuset lørdagskveld. Veldig kjedelig og veldig dårlig timing midt opp i flyttelass, jobbintervjuer osv! Hånden må oppereres å Vidar må nok ha litt lenger fri enn forventet før han kan starte å jobbe. Vi har alikevell bestemt oss for å flytte te stavanger å komme i orden så får jeg bare gjøre så godt jeg kan alene i denne tiden. Vi skal kjøre imorgen tidlig og idag har jeg bært og pakket mye i bilen. Heldigvis finnes det sykehus i stavanger også så alle kontroller å slikt kan gjøres der.


Dette er helgens kjedligste bilde! 


 
Men Vidar er like blid som dette alikevell!

Nå gleder vi oss bare veldig til å flytte inn i leiligheten og komme i orden i vårt nye hjem! Så får vi håpe at hånden snart blir bra! Go søndagskveld å nå krysser jeg alle mine fingrer for FKH ! :D 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar