fredag 14. mai 2010

Besøk å masse koos!


Onsdag fikk vi vårt første besøk i leiligheten! Det var stas og vise hvor vi bor. Det var mine to bestevenninner Agnete og Lovise som kom over til stavanger i det fine været. Jett om vi koste oss. Først var vi i leiligheten å bare pratet før snille Vidar kjørte oss til byen. Litt shopping må man alltid ha, selv om det er mer lønnsomt og spare. Vi gikk i butikker å kikkte, handlet litt og hadde det rett å slett veldig koslig. Jeg endte opp med en vase på 70% , magneter til kjøleskapet og et speil jeg skal ha svanene jeg fikk av vitoria på.






For å få påfyll av energi gikk vi på dolly å fikk oss pizzabuffet før vi avsluttet med herlig jorbær og is i leiligheten før jentene måtte kjøres på kaien igjenn. 







Tusen takk for en konge dag og jeg gleder meg til neste besøk! Det er en åpen invitasjon til de som vil!:)

Senere på dagen gikk Vidar og jeg en lang lang tur rundt stokkavannet. Det brukte vi en å en halv time på. Etterpå var det kosetid med Taco og Onetreehill! :)







torsdag hadde vi Wiby elias å Amalie på besøk vi så "biler". Senere på dagen var vi med nabohuset og hundene ut på tur. Det var forfriskende og herlig! 

Nå er det helg igjenn og vi er kommet oss hjem til karmøy for å ha helg å for å feire 17. mai! :) Det er nydelig vær og jeg har troen på en bra helg! :) Nå koser jeg meg med norske talenter, druer og jorbær!

Go helg til dere! :D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar