søndag 9. mai 2010

Ny leilighet, bytur, fkh å tur!

Som dere sikkert har fått med dere har vi nå flyttet til stavanger. Min bedre halvdel og jeg! Jeg kunne aldri gjettet at det var så mye styr å flytte! først må man pakke ned alt man skal ha med, åsså må man pakke det opp ijenn!! Leiligheten var full av pappesker, svarte søppelsekker og rot! Jeg trodde aldri vi skulle komme i mål men det gjorde vi heldigvis etter noen dager! Nå er vi kjempefornøyde med vårt nye bosted og jeg synes vi har fått det veldig koselig! Uka som har gått ble ca. slik. Mandag flyttet vi, å resten av dagen brukte vi på poliklinikken i stavanger pga av vidars uhell. Vi rakk også en svipp tur innom ikea for å handle noe av det som var viktigst. Her er de første bildene av leiligheten vår :



  




Det første måltide vårt ;)

vidar på poliklinikken! 

Tirsdag brukte vi til å ordne, handle og rydde. Vidar tok seg en tur på kaien i solen med noen kompiser mens jeg så litt av flipper filmen. Onsdag var det duket for lokaloppgjør mellom Viking og FKH på nye viking stadion. Vi fikk egentlig bare billetter til vanlige seter men vaktene ville helst ha alle fkh suporterne samlet så vi satt mitt i måkeberget! Det var mye liv på stadion men desverre gikk det ikke FKH sin vei denne gangen. De tapte kampen 1-0 og vi fikk ingen poeng med oss i denne tippeligarunden. Vi får håpe de klarer tre mot Rosenborg. Der skal jeg gå med Vidar, Thorbjørn, Joakim og Agnete ! :D Vedder på det blir mye liv på hjemmebane da! Her er noen bilder fra kampen: 

                                       
                              
                                      


Torsdag brukte vi også mye tid på klær og plassering og jeg var på mitt første jobbintervju på leenge! Det var på Cubus arkaden, men det var veldig mange fine kandidater så våger ikke ha for store forventninger der. Det kaltes forressen et gruppeintervju og det vil jeg fortelle litt mer om en annen gang! Senere på kvelden gikk Vidar og jeg oss en herlig tur ned til Stokkavannet. Vi orket ikke gå rundt men det er definitivt en plass vi kommer til å bruke, der var det nydelig. 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar