søndag 9. mai 2010

Lillebror, sommervær og helg!

Etter at Vidar hadde vært på kontroll Fredagsmorgen pakket vi baggene og skulle dra hjem i helgen for første gang! Det var litt rart og etter at vi er kommet hjem irreterer jeg meg over alt jeg har glemt. Jeg skulle jo hjem, men alle tinga mine er i et annet hjem. Jeg kom ikke på at jeg trengte så mye. Men det går helt fint. grunnen til at vi reiste hjem igjenn så kjapt er at min kjære lillebror skulle komme hjem fra Qatar Fredagskveld så jeg ville være der og hente ham. Det var veldig godt å få gi ham en klem igjenn og nå er det bare en liten måne til så kommer resten av gjengen min hjem. For godt! Pappa skal være en stund til men om ikke veldig lenge flytter han hjem også. Det positive med at han skal være lenger er at det er stor sannsynlighet for at jeg reiser til Qatar ijenn engang i høst på ferie, siden vi ikke har planlagt noen sommerferie i år. Men hvem vet Vidar og jeg har reist på "hopp på tur "før vi så man vet aldri hva som sjer. ;)
Jeg savner tiden med familien min i Qatar og Jeg savner tiden på Bali med venninnene mine. Jeg har fått opplevd så sykt mye det siste året at jeg har ikke ord!  Jeg trodde ikke jeg skulle merke det så godt at de var borte men det er som ordtaket sier man vet ikke hva man har før man mister det. Jeg har ikke mistet det for familien min kommer snart tilbake og det skal bli veldig gøy :)
  
















Her er noen av øyeblikkene som har gjort det siste året mitt famtastisk! 










Nå sporet jeg veldig av her for det jeg skulle fortelle om var helgen! Thorbjørn landet trygt i haugesund fredagskveld. Han hadde ikke så veldig mye tid til storesøster etter å ha vært borde fra venner i ni måneder noe som er veldig forståelig. Både fredag å Lørdag var det nydelig vær . Jeg tilbragte store deler av dagen på tarrassen til Agnete senere på kvelden laget Vidar Biff før Agnete og Joakim kom på Is og sjokoladepudding for å se farmen finalen. Etter farmen tok vi oss en runde med bowling. Det var veldig koselig! Nå er det klart for middag hos mormor og nok en hjemmekamp for FKH. Idag møter de ingen andre enn selveste rosenborg! Været er forsatt nydelig og nå skal vi virkelig kose oss! Så tror jeg vi reiser tilbake til Tasta i morgen! 

 

Her er et gammelt bilde av Agnete og meg. Hun har ikke bare gjort det siste året mitt fantastisk men veldig mange av mine dager! For at ingen skal føle seg utelatt må jeg også nevne et par til. Jeg er veldig glad i dere alle! 




på Gjensyn! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar