fredag 21. mai 2010

MITT VÆRSTE MARERITT...

Er edderkopper! å gjett hva som befant seg INNE  i leiligheten vår idag! Den største av de største krøp inn i gangen som ingenting å trodde han var velkommen makan til frekkhet skal man lete lenge etter! Jeg blir så sint! Å jeg blir så redd. Jeg får alltid et stikk i hjerte når jeg ser edderkopper og som regel var pappa klar med papiret når han hørte meg hyle. Jeg hylte idag også, å vidar stokk fordi han visste ikke at det var reaksjonen min på edderkopper. Men nå tror jeg han vet det, så slipper han å bli redd neste gang. Takk Gud for at han var her å kunne drepe det monsteret. Jeg kunne aldri greid det selv! Vi er altså tilbake i leiligheten vår på tasta etter en ukes ferie hjemme på syre. Nila er med oss i leiligheten for første gang og det ser ut som hun vil finne seg til rette her også. Hun er så søt! Vi bare elsker henne. Idag ramlet hun ned fra loftet og ned på baren til pappa. ( ca. 2 meter ) så vi har vært litt bekymret  fordi hun har sovet mye og lekt mindre enn hun pleier. Kanskje det er en hjernerustelse hun virker mer skvetten enn før og har nesten ikke vært hyper siden det skjedde. Håper hun ikke har vondt noe sted. Vi er veldig fornøyd med leiligheten og jeg synes vi har fått det så koselig! Nå er det ikke lenge igjenn til det er sommer. Da kommer familien min hjem igjenn og vi håper det er mange som har lyst å komme på besøk til oss på tasta. Imorgen får vi se hva vi finner på. Kanskje vi skal teste utelivet i Stavanger. Jeg skal iallefall kjøpe meg en søt blomsterpotte til å ha utenfor døren. Jeg så den for en stund siden på Nille og har tenkt mye på den siden. Det blir koselig.

Ellers håper jeg på fint vær slik at vi kan gå en lang tur slik at vi kan spise kake med god sammvittighet. Lurer på hvilken kake jeg skal bake :-) noen som har forslag til gode oppskrifter ? Neste uke skal Vidar begynne i ny jobb, veldig spennede mens jeg selv også håper det er noe rett rundt hjørne. Gonatt og velsignet fredags kveld.

- Irmelin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar