mandag 24. mai 2010

Jenta fra landet..

Er ikke vant med å se mennesker som sitter alene å drikker øl, gamle manner som har alt de eier med seg i to poser, eller tiggere. Det er veldig mange mennesker å synes synd i her i stavanger i forhold til lille skudeneshavn. Jeg vet at man ser slikt over alt jeg er bare ikke vant til å se det nesten hver dag. Hver gang jeg ser slike ting minnes jeg på hvor utrolig godt jeg har det og alt det jeg har å være takknemmlig for.

Pinsehelga nærmer seg slutten og den har vært veldig fin. Lørdagskved kom mikael på impulsebesøk til oss. Vi hadde jo snakket om å gå ut og da er han ikke vanskelig å be. Til tross for å miste ferja var han hoss oss klokka 11. Klar for å sjekke ut hva stavangers uteliv har å by på. Vi gikk på rundgang rundt for å sjekke de forskjellige stedene å gutta var i ekstase over hvor fantastisk dette her var. kvelden ente med burger king rundt spisebordet hjemme på Tasta og da var vi alle fornøyde og trøtte. Søndag våknet vi til et nydelig vær og hadde avtalt med noen andre karmøygutter at vi skulle på kinaresturang og spise. Vi satt først på kaien der guttene hadde seg en øl så var vi på en kina resturang der det var buffet. Jeg valgte meg heller noe fra menyen. Vi tok tidlig kveld etter at mikael hadde vendt nesa mot karmøy igjenn.

Vi har en spennende uke i vente. Vidar skal begynne i ny jobb imorgen og jeg skal på interju i noen barneboliger. Håper også at Cubus snart ringer. Idag har vi ingen planer men håper jeg får lokket vidar med meg ut på en tur. Jeg hadde tenkt å avslutte innlegget med at vidar så på bilprogram og nila ligger og sover, men i løpet av de siste minuttene har Nila våknet og bilprogrammet er slutt.

Blogges!

3 kommentarer:

  1. Jeg reagerte også mye på alle fattige menneskene da jeg flyttet til Bergen.
    Det er så spennende å flytte til ny by! :D Hvem er Nila? :)

    SvarSlett
  2. ja d er det. Nila er den lille kattungen vår har skrevet om henne tidligere ! :)

    SvarSlett
  3. :) d hva fantastisk helg :D !!!! kommer snart igjen :D !!!

    SvarSlett