fredag 30. april 2010

kom mai du sjønne milde + helg! :D

 Hei hei hallåå :)

Det er fredag, det er helg, det regner og det er snart Mai ! :D  Idag har jeg fått gjort en hel del før den store flytte dagen som er forsinket til mandag. Jeg har begynt å pakke klærna mine, å fått sortert en hel del! Det trengtes for å si det sånn! Fytti marakka hvor mye gammelt det var å finne i skapet. Senere skal vi ut en tur i haugesund. Vi skal først til vidar´s søte venninne Hanne , så blir det vell haugesund for alle penga. Egentlig så har jeg nesten aldri lyst til å gå ut når det regner for det er så mye gøyere når det er fint vær, men jeg tror ikveld blir gøy alikevell ! Neste gang jeg skal ut, er det nok forhåpentligvis i Stavanger =)

Ikvell skal årets russ har russedåp å jeg kjenner jeg er litt misunnelig! Vi hadde det mye gøy i russetida ! Jeg kunne godt ha gjort det en gang til :) her er noen bilder fra VÅR russedåp bare for å mimre litt!






Igår var jeg å Agnete på Åkra en tur bare for å få en mening med dagen som jeg sa. Vi var på Sigurd Svendsen, Spareland og Amfi. Det finnes enda flere ting å bruke penger på nå som jeg skal flytte, og jeg merker jeg må velge mellom klær og leilighetsting ganske ofte. Igår fikk jeg derimot med meg hjem litt av begge deler. Tre skåler til leiligheten og tre plagg til meg selv! :D så det var ganske rettferdig igrunn.
Ellers så trenger vi blandt annet teppe, kopper å krus, bestikk stamp og stativ osv så blir nok en go dag på ikea på mandag! ;D  Er det forressten noen som har forslag til en god blender til å lage smoothie i ? 

Nå hopper jeg i dusjen for å gjøre meg klar til kveldens fest!   Ha en god helg å fredagskveld folkens! 
Blogges! 

1 kommentar:

  1. Tips: Sjekk at margen holde seg lik på all mengdeteksten så blir det mye lettare å lesa. (Ja, detta e mitt liv - å retta på andre sine bloggar..) :P

    SvarSlett