onsdag 20. januar 2010

Ut å lufte hodet!_:)






Idag har jeg, mamma og Annika vært på Viiligio. ( og for de som ikke vet hva det er så er det altså et av kjøpesenterene her! ) Vi trenger å komme oss litt ut :) Vi var der tidlig fra morgen av og fikk med oss noen poser hjem. ( idag også ! :) hehe Jeg fikk med meg to par sko. Et par treningsko å et par vanlige joggesko. Jeg prøver å trene litt når jeg gidder. Ellers har jeg og mamma lært mamma itunes og gått tur!:)

Tre ganger i uken prøver vi damene og komme oss litt ut å bevege oss litt. Vi går da tur på cournichen som er promenaden her i doha. Det er veldig fin plass å gå, mye frisk luft å veldig fin utsikt over byen i nattmørket. VI pleier og gå en time til sammen med rask gåing. Malin og jeg trener også litt yoga og pilates. Så håper vi er på vei til å komme i form igjen. Ellers er det min siste dag som 19 åring idag. Tenk at jeg fyller 20 år! Da må man jo snart bli voksen! Jeg tror dagen blir rolig feiret sammen med familien så får vi heller ta oss en fest når jeg kommer hjem. Nå skal jeg og mamma kosa oss med oc trur jeg :)
Jeg legger ved noen bilder og en film fra fyrverkeriet som var på cournichen forrige gang vi gikk der!


















2 kommentarer:

  1. Fine bildene blei da Irmelin :-D

    SvarSlett
  2. Ser ut så du kosa deg der nere:D heldiggen, for ein opplevelse! Å kjeempe fine bilder!!

    SvarSlett