mandag 18. januar 2010

Qatar, jul å nyttår! ;D

Jepp jepp så då va eg på reisefot for femte gong i 2009 ! (Eg vett eg e litt seine nå siden me e i 2010) men jaffal to veker itte bali tok eg me meg kjeristen min å reiste te Qatar. Her har eg tenkt å bli noggen månar, vidar va me oss å feirte jul å nyttår! :) <3>
Vidar va her i tri veker me oss å mens han va her så jore me masse kjekt! :D Me va i ørkenen, tilbragte litt ti me bassenget, va på marriot hotell på 1.juledags middag kjørte firhjuling osv osv. Me hadde månge koselige dagar me familien å venner! Det va annerledes å feira jul i Qatar. Men me hadde pinnakjøt, me hadde julatree, me hadde presangar, me hadde kjolar å me hadde kvarandre! Så for meg faktisk e d viktigaste me julå. innimuddlå så blei d o litt shopping forressen ;) men d hørre jo me ! Vidar måtte reisa te bars t jobb å eg ska bli her ei stonn å bu med familien min


Vidar e ei badeløva

ørkenkos:)




Qatar e et fint land med det blir litt longe dagar her for meg. Eg har liksom kje så møye å ta meg te når dei andre e på jobb å skole. Derfor sunns eg d e supeert at Malin e her!:D Eg hadde kje gidda å vart her viss kje hu va her! Me pleie å henga å finna på litt av kvart.
Eg ska varra her t mars e meiningå å itte det så må eg komma meg ijobb ijenn. Dagane her går som regel i OC, litt soling, litt shopping, litt facecbooking, litt yrkesreaserhinh, litt photoshop osv. I helgene prøve me å finna på nogge. Neste helg ska eg faktisk reisa t Dubai me familien t Malin d glede eg meg masse te! Å itte d så komme der masse besøk her så d blir kjekt! Ellers så prøve eg å malin å trena litt å finna på ting for å få dagane te å gå. Eg vett d hørres luksus ut me sol, varme å ferie men tru d eller ei d blir kjedeligt i lengden!



Gonatt :)

Litt bilder fra jul å nyttår:)


plastikk i år ja:P

det blei kje så aller verst elle ka?





julahilsen te alle hjemma:)



the pearl


snadder båt!



snadder Bil!


shopping in the suqe

Vidar o shoppa!:P

nyttårsaften!




å litt mar shopping!!

Å til slutt den flygende turtels, så barra solte seg litt rondt julatiår :)




1 kommentar: