lørdag 16. januar 2010

Eksamen levert og Ferie !:D

Da var endelig dagen som vi har jobbet så hardt frem mot kommet. Eksamen er endelig levert og det blir en god stund til jeg skal pugge mer filosofer. Jeg håper det gikk greit. Jeg gjorde ialle fall så godt jeg bare kunne. Og da kan vell ingen forvente noe mer? Det har iallefall mamma lært meg.. :) Uken har storsett gått med til lesing men på mandags kveld var vi på et møte med den norske sjømannspresten.
Det var en utrolig koselig stund. Vi sang og hadde quiz og spiste vaffler. De fortalte også hvordan det var å flytte hjemmefra og bo i et annet land borte fra alt som er trygt og vanlig. Det er jo faktisk slik at hver dag ikke allti er like bra når man befinner seg på andre siden av jorden.

Siden det var sjømannspresten så var det jo også naturlig at han hadde eg liten gudstjeneste for oss. Det var veldig deilig og høre om noe som tilhører oss når man befinner seg i et land der det finnes hinduer og muslimer over alt rundt deg. Denne stunden fikk meg til å tenke på alle hjemme. Det som jeg savner. For jeg har det veldig fint her på Bali men selvfølgelig lengter jeg også hjem. Jeg lengter etter norsk mat, alle venner og familie og sist men ikke minst kjæresten min Vidar. Det var lett og si før jeg dro at dette går bra vi har jo msn å skype å mobil, men det er ikke så lett som vi trodde. Men på en annen side så er det jo bra at jeg lengter litt hjem også, det hadde vell vært rart viss ikke.

Nå har vi som sagt ferie og vi den skal nytes ! Nå skal det være sagt at vi bare er på skolen to timer til dagen her nede så det er ikke at vi har det så vondt men fagene er som sagt vanskelige og du får ikke den feriefølelsen som når du har helt fri. På søndag reiser vi til Gilliøyene der skal vi være fire netter viss jeg ikke husker feil. Kanskje vi drar videre etter på det får vi se på:) vi skal nok gjøre mye kjekt. Nå skal vi først å fremst ha eksamensfest på stranden om bare et par timer så jeg stikker og gjør meg klar!:) God Helg til alle hjemme :)

2 kommentarer:

  1. Hei søte Irmelin!
    Kjekt at du har ein blogg og eg kan følga med på ditt liv! :D

    Kanskje du har fått med deg at eg studere grafisk design nå? Har bare et lite tips te deg: Midtstilling i tekst ska kun brukast i dikt og menyer. IKKJE i mengdetekst.. xD Eg e fortsatt nørd, men ein nørd som savne deg. Klem fra Angela

    SvarSlett
  2. hhahahaah;D hei angela! ;D d der hørtes ut så kloke ord! meeen eg sunns barra d e mega stygt når bildene ligge heilt t siå :P å då må liksom alt varr midtstilt for å få d t midten:P u know ? Eg savne deg og!

    SvarSlett