lørdag 23. januar 2010

20 års dag i midtøsten!


21. januar ble jeg 20 år å dagen ble feiret på best mulig måte. Da jeg ble 18 år hadde jeg litt angst for det å bli voksen å alt som skulle skje i nærmeste framtid. Nå er jeg ikke 18 lenger, jeg er 20! Det føles veldig rart. Selv om jeg ikke kan se noen forskjell i speilet eller føler meg så veldig mer voksen så føler jeg at jeg må være det. Når man er 20 år da er tenårene forbi, men jeg tror at de kommende årene vil bli minst like fine som de jeg har opplevd til nå!:) 

Selv om feiringen ikke ble så veldig stor så hadde jeg en fin bursdag og den store feiringen får vi ta når jeg kommer hjem. Jeg fikk en nydelig smykke i hvitt gull av familien min. ca. midt på dagen, etter det var jeg, mamma og Anika oppi al wakra gata ( stedet der vi bor ) og gjorde noen ærend. Deriblant gjennomførte jeg en synstest for å sjekke hvordan jeg lå an. Optikeren sa bara - No glasses! så det ble  ikke lesebriller på meg helt enda! Jeg fikk også penge gave av naboene OG Jeg vet at jeg også har noen presanger til gode når jeg kommer hjem! ( hoho! :D ) 

                                          

Senere på dagen laget mamma en nydelig middag med biff og fløtegratinerte poteter som vi koste oss med. Etter på hadde vi Baskin robbinson karamell is! naamm namm :)
Senere på kvelden satt jeg, malin og stine på tarrassen og hadde det koselig. Vi visste ikke helt hvilke planer vi hadde så vi ble sittende en stund. Da Taxisjåføren endelig fant compoundet vi skulle på fest i , ble vi veldig veldig skuffet! Det var et stort lokalet med musikk og ca 10 gjester. Heldigvis har Malin noen gode venner som kom og reddet oss! De tok oss med til nattklubben admiraels som har 21. års grense. Vi er bare 20. Men etter litt gosnakking med vaktene og falske id nummer endte malin inn bakvegen og jeg (som selvfølgelig fylte 21 den kvelden ) gikk inn hovedinngangen! Det var bare såå gøy! Vi var for første gang i doha på nattklubb med en hau av ukjente mennekser fra alle verdens land. djer, dansegulv, bar and you know it! Her ble vi langt inn i de sene nattetimer og hadde det bare utrolig gøy! Hadde det ikke vært for Malin, hadde bursdagen min vært veldig kjedelig. Så takk søte deg for making my day!  














Det skal også sies at dette var den første bursdagen min siden 16. års dagen at jeg ikke har vært sammen med jentene mine i skudenes. Hver gang jeg har bursdag har jeg blitt overasket med mat, kos , presanger
kake på skolen osv osv. Det var veldig rart å være i et annet land. Jeg savner dere veldig, men som tidligere sagt vi tar det igjenn! Takket være familie og venner ble bursdagen veldig fin! :) 

2 kommentarer:

  1. haha, ingen problem vennen! eg hadde det knall eg og :D

    - malin

    SvarSlett
  2. Gratulera med øvestått! Det virke som i går at me åt kaka på attenårsdagen din på Åkra! <3
    Lykke te videre!

    SvarSlett