mandag 30. mai 2011

Tilbake på karmøy for godt :)

Ja da var det noen dager siden sist. Å på de dagene har det skjedd mye! Vi har nå flyttet fra leiligheten vår hos tante og onkel på Tasta. Det var litt trist men samtidig deilig å være  der vi hører hjemme igjenn. Her skal vi flytte på et koselig garasjeloft men frem til eksamen bor jeg hjemme hos mamma og pappa. Flytting, pynting å ordning er gode grunner til å ikke lese på eksamen for det er så mye gøyere, så jeg tar rett og slett ikke kjangsen på å flytte dit helt enda. Jeg skal konsentrere meg om den kjedelige eksamenen jeg skal ha den 10. juni. og etter det skal jeg flytte IJENN! og begynne i ny jobb! ( akkuratt nå bor jeg i ekser å poser og det er ikke veldig gøy, så skal bli godt å komme på plass til normal ijenn )

Viss jeg består denne siste eksamen er jeg ferdig med første året på sosionom å da gjenstår det bare to. De kommer til å gå superfort med tanke på alt så skjer i livet mitt og vips er jeg nyutdannet og ung og klar for nye utfordringer.

Vidar har endelig fått reise ut på jobb ijenn, forstår at han blir lei av å gå hjemme så mange uker etter hverandre. Så dette var godt for han og ikke minst gode penger i kassa. Nila er blitt mamma til fem søte pusunger så vi har ventet så lenge på. De er bare så skjønne.
Som sagt skal jeg nå gjøre siste innspurt før eksamen og dagene kommer til å gå med til dette. Tar gjerne imot gode tips for å holde seg våken gjennom leseøktene! Nå håper jeg at alle har fått med seg at vi er hjemme igjenn og jeg håper at sosialiseringen rundt om kring også begynner å angå oss ijenn. Med andre ord ring oss når det skjer noe. For er det noe som har vært trist det siste året så er det alt vi har måttet si nei til.

Hustilstanden er vel den samme som sist, ikke så mye nytt. Vi holder nå på med planlegging sammen med byggesjef og ingenør hvor garasjen skal være.. Tomta vår er utrolig fin men den har også mye fjell så det er noen ting som blir litt vanskelig å få til. Man må tenke litt alternativt men tilslutt kommer det til å bli superbra! Snart påtide å få inn søknaden så er det bare å vente!

Legger ved noen bilder fra Skudeneshavn <3








2 kommentarer: