fredag 20. mai 2011

flytte kaos

Vi lever rett og slett i et sodoma om dagene. Vi er igang me pakking , men så er det ikke alt vi kan pakke helt enda så det blir stående der det ikke hører hjemme. Det er veldig mye ting og tang rundt om kring. Jeg fatter ikke hvor alle tingene kommer fra. Det er når alt skal i esker man hvirkelig ser hvor mye man har.
Ting er bare en liten del av det. Alt av klær, sko , jakker , luer ,skjærf og vesker skal også pakkes ned. Hver eneste toalett artikkel og hver eneste gaffel. Jeg ser ingen ende. Det skal bli herlig og få ting på plass igjenn i den nye leiligheten.

Jeg har hatt min siste jobbekveld på cubus idag og sitter igjenn med blanende følelser. Det skal bli gøy å flytte hjem igjenn , men jeg har hatt fantastiske kollegaer på cubus som jeg kommer til å savne! Håper det blir like gøy i den nye jobben. Nila er så tjukk at hun må ta pause i trappa, det nærmer seg med stormskritt at kattungene blir født. Jeg har reknet ca torsdag så jeg er så spent på hvilken farge de er , hvor mange de er osv. Det blir koselig med en familieforøkelse. Har allerede gitt bort noen så viss noen vil ha en pus av min nydelige Nila er det bare og gi beskjed.

Helga skal brukes til mere pakking og rydding. vi tenker å få møblene over slik at viss vidar plutselig må reise på jobb så er det bare småtingene jeg må ordne selv. Off gruer meg til å vaske hver skuff og hvert skap! Det nærmer seg også eksamen så jeg burde vel egentlig bare lest om dagene.
Har funnet ut at nesten alle klærna mine trenger å bli strøket så har bestemt meg for å kjøpe meg strykejern. Kanskje vi tar oss en liten erend runde imorgen.

Go Helg til alle som er innom og kikker :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar