tirsdag 10. mai 2011

Kosedager !


Hei hei :)

Noen synes kanskje det er litt merkelig å kalle innlegget kosedager midt i eksamenstider og en hverdag preget av stress , men jeg stresser ikke , ikke enda. Jeg jobber best under press og har ikke begynt å lese enda, jeg skal ha eksamen tiende juni men drøyer stress og kjedelige dager noen dager til ;)


Vi var jo på nok en sengerunde på lørdag og i et hav av valgmuligeheter og priser valgte vi tilslutt en seng som heter Svane Exelent. Den var på kampanje og vi fikk avslag på en del tusenlapper. Jeg gleder meg til å prøve den. Den er 180 cm i bredde og det skal bli fantastisk med så stor seng. Jeg for min del kunne godt tenke meg å ha hver vår seng på 180 for jeg trenger så stor plass til å sove på,  men jeg skal nok klare å gi et par cm til Vidar også.  Så lenge jeg får størst plass ;) Vi valgte å kjøpe den på skeidar i haugesund så det blir et mindre møbel å flytte når den tid kommer. Vidar er over og henter den hjem til
veldetun nå.
Gleder meg til å prøve den !


Jeg fikk også med meg litt andre småting hjem . Den nye sengen blir ikke like fin ut nye sengkler! 

Disse fant jeg på jysk! 


Søte blomsterpotter fra Bohus 
koselige telysholdere fra jysk   
Jeg har fått helt dilla på lykter og pynteting og kjøper mye heller det isteden for klær osv. Er bare så dumt at alt må pakkes ned og jeg ikke får brukt det. Har allerede mange ideer til møbler osv til huset så jeg må kanskje roe meg litt. Det kommer jo hele veien noe nytt og finere. En annen ting jeg har funnet ut er at blomsterbutikkene rundt om kring har utrolig mye kule ting og tang, men der glemmer jeg som regel å kikke når det er noe jeg skal kjøpe. 

  Hvor synes du de har fin pynt og interiør ? :) 

Ellers var vi ute på Lørdag og grillet og koste oss. Begynnelsen av denne uken skal mamma være her  noen dager for å ta fagbrevet. Det er koselig. Vidar er på karmøy for sengekjøp og tomtebefaring i morgen så mye kjekt som skjer :) Været er jo bare så herlig om dagen rundt 20 grader hele tiden. 

Håper dere som er innom har det like bra som meg! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar