søndag 24. april 2011

Nedpakking!

Det er påske , en helt fantastisk nydelig påske og jeg har prioritert sol, venner, familie , påskegodt å alt annet som hører til ovenfor data og blogging. Det er derfor innlegget jeg sa jeg skulle skrive forrige søndag ikke er kommet enda!

Vi skal snart flytte hjem til karmøy igjenn , det betyr at alt som er i den gamle leiligheten må pakkes ned og flyttes. Siden vi har veldig mye mer ting nå enn da vi flyttet tenkte jeg at det kunne være smart å begynne å pakke litt tidlig. Jeg har derfor allerede en måned før flytting fått pakket ned en hel del.
Siden jeg jobber i en kleskjede der det kommer nye varer hver eneste dag har jeg tatt med meg hjem tomme pappesker fra jobben. Jeg har også vært på gamle binders ( Nå staples ) å kjøpt en pakke med silkepapir. Dette er slik som butikkene bruker til å pakke inn lys og knuselige gjenstander i når du er ute og handler.

Dette tror jeg må være noe av det lureste jeg har kommet på. Man slipper alt avispapiret og pakkingen går som en lek. jeg ruller tingene inn i litt papir. Legger dem i tomme pappesker. Taper esken igjenn. og tilslutt markerer eskene med en sprittusj. slik at det skal bli lettere å pakke opp ijenn!





Herlig! :D håper dere nyter de siste dagene av påsken, det skal iallefall jeg! Ses!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar