fredag 15. april 2011

kjøkkendrømmer!

jeg sitter og ser på bilder hos finn inspirasjon og et av de store valgene som kommer er jo hvilket kjøkken vi skal velge.  Det er så utrolig mye fint å velge mellom men jeg må også innrømme at vi ikke har allverdens med penger så et litt økonomisk valg må vi nok også ta. Jeg synes det er kjempefint med hvitt kjøkken. Selv om dette kanskje ikke er det mest praktiske så synes jeg det er veldig fint. Det er som om kjøkkenrommet blir så rent og stort og så behagelig å være i. Jeg tror nok hele huset vårt blir preget av lyse store rom som gir en behagelig romfølelse  Det er ekstra fint viss benkeplaten og gulvet lager kontrast og har en mørkebrun farge.  Det er dette jeg ønsker meg i huset.  Her er noen inspirasjonsbilder!









Kjøkken kommer med en prislapp på alt fra 500 tusen til 50 tusen på ikea. Alt kommer ann på hva man vil ha og rett og slett hva man har råd til.  Det er ikke bare kjøkken man skal ha i et hus men så mye mer som også koster sin del penger. Samtidig skal det jo sis at viss man velger et litt dyrere kjøkken så har man det minst i 20 år. Man bygger jo ikke nytt hus for så å pusse det opp igjenn etter kort tid. 

Hvilket kjøkken har du eller ønsker du deg ? 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar