fredag 1. april 2011

Mye å se fram til!

Go fredagskveld ! :)

Der var eksamen endelig overstått og jeg kan puste i to måneder før det blir lesing til den siste dette året.

Jeg har virkelig mye å se frem til de neste månedene å det kommende året. Det er utrolig spennende.
Vidar og jeg har bestemt oss for å flytte hjem til karmøy etter min siste eksamen i sommer. Dette gjør vi for det første fordi når vi skal bygge huset så er det både lettere og mer økonomisk å bo hjemme. For det andre er det der vi begge har det meste av familie og venner og det er der vi føler vi hører hjemme. Vi lengter rett og slett litt hjem. Begge to. Vi skal flytte i en ny leilighet til huset er ferdig. Da blir det pendling til skolen for min del. Men det går fint når målet er et nytt hus!

Det er stille på husfronten fortiden. Vi venter i spenning på om kommunen vil la det gå vår vei. Ting tar tid. Hadde ting vært opp til meg kunne jeg snart flytte inn i huset men slik er det altså ikke. Jeg må nok bare lære meg og leve med denne ventingen. Godt det er mye gøy som skjer i mellomtiden.

Jeg håper å få meg en ny sommerjobb og jeg har en i tankene så jeg krysser fingrene for at også dette går min vei! :) Jeg ser for meg noe som kan gi meg erfaring innenfor feltet jeg skal jobbe innenfor når jeg er ferdig utdannet sommeren 2013 !

Se så søt Nila var som liten 
Nila hadde sin første løpetid for en liten uke siden og jeg er så spent på om det blir kattunger. Jeg prøver å kjenne etter på magen hennes hver eneste dag for å se om den har forandret seg. Det er så koselig med sånne søte små og mye mye selskap i hverdag som preges av å være en del alene når vidar er i norsjøen på jobb. Så håper jeg blir matmor tilig i sommer.

sommerglede! 

Ellers synes jeg våren er helt fantastisk og sommeren enda mer unik. Folk er så glade, folk kommer seg opp fra sofaen og tvkvelder og inviterer til godt lag istede. Det er mye gøy så skjer og det er tiden for å bare kose seg og rett og slett nyte det å være til. Jeg føler meg rett og slett så takknemmelig og så velsignet i disse dager.



Vil ønske dere en nydelig helg viss det i hele tatt er noen som er innom og leser her !

4 kommentarer:

  1. Fine blogg Irmelin! Blir spennande å se kossen det går med huset dokkas ;o))
    God helg ;o)

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  2. Tusen takk Elisabeth :D ja d e spannanes tier i vente! :D glede meg så masse!

    klem

    SvarSlett
  3. Eg e her eg vett du,men nå må denna byggingå begynna asså...få faren din te og begynna og spa og sprenga litt du så blir det fart på det ska du se...gratla med sommar jobb,at huset kan så nærmere lekeplassen og at alt ellers går din veg. Hjertelig GOD PÅSKE TIL DEG OG VIDAR + HEILE DEN HERLIGE FAMILIEN DIN ,HILS DE ALLE !!!!!!

    SvarSlett
  4. Kjekt at du e inne å lese Bjarne!! :D Nå e tegningane i boks å me e ennå et steg nærmare! Nå e d søknader og grunnarbeidet som står for tur =) hils te dine kjekke folk og :D

    SvarSlett