onsdag 30. mars 2011

Bursdag, eksamenskarakter å kjedlige dager!



Hei å hopp :)

Det skjer lite for tiden og da blir det også lite blogging!
Jeg leser til min andre eksamen denne måneden som er imorgen! Jeg håper virkelig det går bra, for imorgen da skal jeg kjenne følelsen av å være fri! Fri til å gjøre akuratt det jeg vil uten å bekymre meg for lesing , norges lover og rettsikkerthet!  Det skal sies at jeg har enda en eksamen før det er sommerferie men det er enda en stund til.

Noen lyspunkt er det jo selv om det er eksamensperiode
det ene var vidars 25. bursdag!

Jeg laget hjertegele med lys på og overasket han med presanger og happy birthday på senga, bare for å vise at jeg var en snill kjæreste =)


Jeg kjøpte trådlåst tastatur og mus til macen hans fordi han hadde ønsket seg det. Senere laget vi biff middag med fløtepoteter og mye digg grønnsaker til. Det var en skikkelig kosedag. Jeg hadde også sendt bilde i avisen men det kom aldri på trykk.

Jeg har også fått vite karakteren fra den forrige eksamenen og den ble bestått! :) så da er det bare å krysse fingrene for de to siste så kan jeg si at første året på sosionom er bestått, og da er det bare to ijenn.
Ellers har det som sagt vært kjedelige dager med lesing, men imorgen da blir det en annen tone!
Livet er herlig! : )

jaaaa Livet er HERLIG! :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar