torsdag 3. mars 2011

Rominndeling!

Denne har jeg sett litt på hva synes du ? :) 
Nå nermer det seg møte med arkitekten og da kan det være greit å ha så noelunde klart hvordan vi vil ha det. Det finnes utrolig mange gode løsninger der ute og når en bygger helt nytt hus er det viktig at en tenker seg godt om slik at man ikke angrer senere i livet. Vi skal ha stue og kjøkken oppe, jeg tenker to soverom og bad også oppe så tenker jeg at resten blir i første etasje men i hvilken rekkefølge aner jeg ikke hva som er lurest!  

Har du noen gode ideer til hvordan du ville hatt det ? kommer du på noe så du mangler i ditt nåværende hus ? noe du savner og abselutt skulle hatt viss du fikk bygge?
blir så glad for innspill ! :)

2 kommentarer:

  1. Dåkke e så heldigge!:D

    ..Ikkje det at eg noen ekspert da, men ville barra komma me ett liiite tips! Og det e at på kjøkken.. så får du ALDIG nok skap-plass! Så te større kjøkken du "kan" ha, jo bedre :D Åsså hadde eg absolutt valgt å ha minst ei bod i huset, te å gjemma vekk alt du ikkje vil ha framme- som feks. støvsugar, gardintrapp, etc. Pluss vaskerom :) Når eg kjøpe hus så SKA eg ha vaskerom, om eg så må laga ett sjøl..! haha :)

    Nå vett eg kje heilt kor stort hus dåkke ska ha da, men viss eg sko byggd meg hus nå så ville eg hatt stort kjøkken og store stua. Har og kjempe lust på spisestua, det e så fint :) Så ville eg hatt kjellar- elle loftstua pluss 2 toaletter/bad:) Så ville e hatt minst 3, og helst 4 el. 5 soverom:) (sånnt at eg konne brokt det eina te walkin-closet....hehe :D) Men det e jo barra meg da-- kom vertfall med et lite innspel! Glede meg MASSE te å se huse når det e ferigt!!! :) Savne deg, min kjæære tremening <3

    SvarSlett
  2. hei gulli ! :)

    Bod å vaskerom e abselutt et møst! :D stort kjukken tror eg o d blir : ) kjellarstua blir der å to bad :) ein del soverom å eget walkin closet ;) hehe

    takk for gode ideear :) eg savne deg og! <3

    SvarSlett