søndag 17. april 2011

Vårgleder og shopping

Det er såå deilig at det begynner å bli vår igjenn. Det var vel kanskje ikke rette dagen idag å skrive om våren for idag er det helt grått her i stavanger. Men temperaturen stiger sakte oppover og kanskje kommer den herlige sola litt senere på dagen. Alle på facebook skriver statuser om våren og hvor herlig den er. Det er koselig å se at med engang sola gløtter litt fram strømmer folk ut på tur, ned til byen og kaster klærna. Hele vinteren er vi hjemme fordi det er kaldt og grått og både by og gater ser døde ut, men når våren kommer blir det aktivitet igjenn.
Barna er ute å leker og alle smiler. Er ikke det en herlig følelse. At denne årstiden kan få oss så glade. Det er liksom et tegn på at sommeren er nær og vi elsker våren men det vi elsker aller mest her i landet er nok sommeren!

våren er også tid for konfirmasjoner og snart skal min andre lillebror ha konfirmasjon


Vidar og jeg grillet pølser utenfor på gårdsplassen her en dag og det var så gøy. Da fikk iallefall jeg sommerfølelsen. 

På Fredag var jeg på shopping med to gode venninner Lidunn og Heidi. Hva er det egentlig med oss jenter og shopping  ? Hvorfor er det noe vi synes er så fantastisk  ? Det gir oss på en måte en lykkefølelse. og åpne posene når du kommer hjem og vise frem de nye skona eller klærna eller hva det måtte være. Jeg fikk med meg både klær, sko og litt interiør. Det har seg slik at jeg har ikke plass til mer ting i leiligheten så alt som blir kjøpt av slike ting bler gjemt bort og skal finnes fram når vi flytter i huset. Jeg gleder meg så til å pakke disse fine tingene opp igjenn! Har jo nesten glemt hva jeg har kjøpt. 

Tok desverre ingen bilder så her fant jeg noe som lignet  ;)



Fredagen  var bare så herlig! Vi var på shopping neste hele dagen og når bena begynte å bli trøtte var vi i leiligheten til jentene og laget biffsnadder og handlet mye godt som vi koste oss med. FKH- BRANN endte 3-3 som ble noe av underholdningen denne kvelden! Rett og slett en herlig jentekveld. Lørdag var det tid for jobbings. Det begynner å minke på jobblørdagene på cubus nå , det kommer til å bli litt rart.  Etterpå var det kosekveld med min kjære. Jeg laget pizza og vi bare så på tv. Rett og slett en rolig helg her på tasta. Søndagens planer kommer i et innlegg senere. Go søndag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar