tirsdag 1. juni 2010

Den siste uka ...

Vi reiste hjem i helga. Jeg reiste hjem torsdagskveld fordi jeg skulle til frisøren og tannlegen på fredag. Før jeg reiste hjem var vi en tur på ikea. Jeg måtte bare kjøpe med meg noen småting. Jeg kjøpte :

En levende blomst! 


pizzaskjærer


dessert skåler


Teskjeer


pyynt!


Vidar kom hjem etter jobb på fredag. Det var ikke bare en hvilken som helst fredag, men en fredag der vi fikk oss ny bil. Unnskjuld en liten rettelse Vidar fikk seg ny bil som jeg får låne. Det er en Grå BMW stasjons vogn som er veldig kul og veldig god å kjøre. Men litt for stor for meg. I helga koste vi oss med familie og venner . Fredagskveld var vi hos Agnete. Hun hadde laget verdens beste pizza og det var mega koselig. Vidar besøkte kompiser. Lørdag så vi Grand prix å søndag var veldig rolig.

Igår når jeg gikk til butikken gikk jeg i singlet og shorts og sandaler! Det var deeeilig. Så sykt fint vær. Jeg satt ute det meste av dagen så kjørte vi oss en tur etterpå. Senere på kvelden gikk vi oss en deilig tur rundt mosevannet. 

Dette fant jeg på butikken! 


Idag har jeg vært dagmamma for søte julian. Han kom rundt 8 å ble hentet igjenn klokken 4. I mellomtiden fikk jeg verdens hyggligste overaskelse. Catrine kom nemmlig på besøk og ringte mens vi var på lekeplassen. Heldigvis var vi ikke langt unna. Hun hadde ikke sett leiligheten så igår da jeg snakket med henne i telefonen sa jeg at hun snart måtte komme. Vi var først i leiligheten til Julian skulle hjem. Deretter kjørte vi til hennes leilighet for jeg hadde heller ikke sett hennes. De holder på å pusse opp. Å den blir utrolig fin. Etterpå kjørte vi ned til byen og satte oss på resturangen mexico. Det var et yrende folkeliv der og masse folk som var ute og nøt det nydelige været. Catrine sier at vi får kultursjokk. Vi er ikke vant med slikt. Vi bestilte oss tacolunsj og ble sittende lenge og bare prate. Etterpå gikk vi en runde i butikkene. Derette kjørte Catrine videre til neste avtale. Tusen takk for en herlig dag søte deg! 


Vidar ringte før jeg var kommet hjem og måtte kjøre hjem til avaldsnes fordi det hadde skjedd noe med den gamle bilen. Han blir nok sen i natt. Så nå sitter jeg her med tven på, min lille pusekatt springer turbo rundt i leiligheten og jeg redigerer bilder som jeg har tatt. Jeg har nemmlig en plan om at alle bildene jeg skal ha i leiligheten skal jeg enten ha laget eller tatt og redigert selv. Jeg gleder meg til jeg begynner å jobbe slik at jeg kan få lønn og bestille alle disse bildene. De skal nemlig være på lerret og det er ikke så veldig billig. Noen skal være ganske så store. Men det er noe jeg gleder meg til. Det kommer til å bli utolig fint og forfriskende på de nakne veggene våre. 

Håper dere nyter godværs dagene og koser dere i denne herlige tiden
God bless






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar