torsdag 3. juni 2010

Den store sofadagen!

Igår var jeg inne hele dagen og jeg gjore nesten ingenting! Jeg satt på dataen hele dagen. Det er ikke likt meg i det hele tatt. Men jeg orket rett å slett ingenting. Jeg var innpå kanskje hundrevis av nettsider. Jeg er så fasinert over alle de kreative mennskene som finnes der ute. Jeg kjenner jeg blir litt misunnelig for jeg vil være en av dem. Det er mennesker som lager design til blogger, mennesker som legger en stalldør under glassbordet sitt for di er lei av det gamle glassbordet, mennekser som scrapbooker de mest fantastiske ting. Det finnes utrolig mange fasinerende sjeler der ute som jeg ikke engang kan se opp til for de er så flinke. Jeg ble inspirert jeg også å nok en gang bestemte jeg meg for at jeg skal også scrapbooke. Jeg bestilte meg en pakke med ting å fant en nettside der jeg bestilte meg enda mer. Så det skal iallefall ikke stå på viljen. Det er bare det å komme igang. Jeg tror jeg skal melde meg på scraapekurs til høsten. Selv om bildene nok blir liggende lenge enda er det veldig kjekt å kunne lage et fint kort i det  minste. Så det er mitt nye mål.

Vidar jobber overtid så jeg å pus var alene hele dagen. Jeg var ikke sen å be da tante marit ringte å spurte om vi skulle gå på kino! Vi så prince serbia et eller aent å den var veldig bra. Det ble en fin avsluttning på dagen. Og selv om jeg nå nettopp har sagt at jeg ikke gjorde noenting igår så kommenterte iallefall vidar at det var fint å ryddig på kjøkkenet. I tilegg vasket jeg klær og kjørl og la sammen klær etterpå. Så noe ble gjort også igår.


Hjemme er det skudenesdagene og jeg hadde egentlig bestemt meg for å ta en tidlig ferje hjem, men da klokka ringte var jeg så trøtt. Jeg sto opp å kikket ut viduet overskyet, fare for regn. Jeg gikk rett å la meg igjenn. Da jeg våknet sånn ca klokka 1 igjenn var sola på vei igjennom å jeg angret meg for å ha vart så dom. Nå tror jeg at jeg skal ta femferja hjem så kan jeg gå til havn imorgen. Akkoratt nå sitter jeg å venter på at deigen min skal heve. Jeg fikk nemmlig veldig lyst på boller igår kveld men siden det ble kino istedefor så satte jeg deigen idag. Håper de blir gode! :D Da får dere ha en fin dag alle sammen ! Det er forresten bare 11 dager til jeg får familien min hjem igjenn å jeg gleder meg utrolig mye! For å ikke snakke om min savnede venninne Malin! <3 Jeg legger ved noen bilder jeg synes er litt kule..










Hva synes dere om disse ? 



2 kommentarer:

  1. Kass nettsida kjøpte du scrapbook ting ? :)tenkte eg sko laga album når eg fekk ferie ser du ;) fine bilder du hadde ;) Håpe alt e fint me deg :)

    SvarSlett
  2. hei :) Eg kjupte på ei sia så hetet kuttut.com der hadde de billige ting. + eg barra googla scrapbooking så kom der opp tusen nettbutikkar :)
    Her e alt fint :) håpe d e bra me deg og ! klem

    SvarSlett