torsdag 10. juni 2010

Life is a highwaay :-)

Jeg elsker å spille denne sangen på det høyeste når vi kjører på motorveien å sola skinner å vinduene er så pass lukket opp at det blir vind i håret! :) Det gir et kick!





Som dere kanskje har fått med dere så har jeg endelig fått meg jobb. Det ble cubus og jeg har vært på jobb tre dager, å skal jobbe igjenn på lørdag. Det er en grei jobb og jeg håper det blir enda greiere når jeg vet hvordan alt fungerer og jeg blir bedre kjent med mine kollegaer. Selv om det er litt hardt og stå i så mange timer etter å hatt fri så lenge. Mange vil nok si at det var på tide. Men jeg liker faktisk å ha fri. Jeg liker å kunne ha valgmulighetene til å gjøre akkuratt det jeg vil. Vidar og jeg har diskutert dette og jeg blir igrunn litt trist av å tenke på at man skal jobbe vekk hele livet. Vi kommer hjem til klokka fire så spiser vi middag og er klar for å begynne dagen klokka halv seks! Da er det jo ikke mer av dagen igjenn.
Når skal vi kose oss å være med venner da?  Men jeg er jo ikke dum. Jeg vet like godt som alle andre at man må jobbe for å tjene penger til livets opphold. Jeg synes bare det er så mye tid som går vekk.

 Jeg har ligget ute å solt meg både idag og igår å nå sitter jeg å ser på hagemøbler. Jeg fikk nemmlig for meg at jeg vil ha noen stoler og et bord her ute på plattingen, bare for å gjøre det litt mere koselig. Vi har ikke tarasse så det kan ikke bli så stort for da tar det for mye av parkeringsplassen. Men det er koselig å ha en plass å sitte ute når sola skinner og det er sommer. For dere,  sommeren er Her! er det ikke herlig! Jeg har veldig mange ting å glede meg til i tiden som kommer. Agnete å joakims lille jente kan komme når som helst nå, å jeg er så spent! Tenk at jeg snart kan besøke beste venninna mi på sykehuset etter at hun har fått en baby. Jeg klarer enda ikke å forstå det. Det blir så gøy å gå på besøk å være med på trilleturer. Dessuten kommer mamma og mine tre gjenverende søsken hjem for godt på mandag! Det kan jeg heller ikke forstå. Pappa får jeg desverre ikke se helt enda da han har det travelt med jobbing. Men han kommer hjem på ferie! Det skal bli godt å få dem alle hjem ijenn for en stund. Håper bare jeg får annledning til å være litt hjemme hoss dem. Ellers nyter vidar og jeg livet sammen når vi ikke er på jobb. Det er utrolig gøy å være samboer og det tror jeg ingen av oss angrer på.

Jeg fikk scrapbooking tingene mine i posten igår, så nå er det bare å sette igang . Vidar sier han gleder seg til jeg begynner fordi jeg har snakket så lenge om det uten at det har blitt noe med meg. Idag foreslo jeg at vi skulle ta middagen med oss å grille på stranda. Vi har funnet en koselig plass ikke så lang ifra her så viss sola holder seg så gjør vi nok det. Vi er midt inni en spennende periode i One tree hill så jeg håper jeg får lokket han med på å se en episode og to senere. Jeg har også vært litt på finn og kikket på ferier de siste dagene. Jeg får vist aldri nok for nå har jeg kjempelyst å reise igjenn. Bare synd vi har bestemt oss for å ikke ha ferie i sommer fordi vi skal reise til qatar i høst. Men det er jo så mange fine plasser og reise til. Jeg blir så fristet. Å så billig som det er. Man kan jo komme nesten hvor man vil for 2-3 tusen kroner.  Mens jeg drømmer meg vekk til hvite strender, palmer og bølgesus får dere alle sammen ha en nydelig dag og kose dere i god været. Livet skal nytes og ikke jobbes bort! :-)

2 kommentarer:

  1. Wow, me e forskjellige. :P Eg jobbe nesten 100 timar i måneden og går i tillegg på skule, men det e fordi eg e så rastlaus. I dag sov eg lenge og blei dritsur for å ha brukt dagen så dårligt.. xD

    SvarSlett
  2. ja men der e jo så møye aent kjekt å jør angela istedenfor å jobba ;) Eg har jaffal kje problemer med å finna på nogge ;) men der e kje så møye å finna på uten penger da så eg vett jo koss d funke liksom :P

    SvarSlett