søndag 21. februar 2010

update!


hei hei hallåå :)

Den siste månen her i Qatar har i bunn og grunn vært preget av besøk ! :) 4. februar kom mormor, moster marianne, moster jorunn og john torben til doha på besøk, de var her i 10 dager og samme natten som de reiste ankom siv og marie som er naboene våre hjemme på gamlesyrevegen. De skal være nesten 2 uker og ikvell kom Agathe siv´s eldste datter og halcyon. Thorbjørns kamerat. De skal være til 1. mars alle mann, og reiser hjem samme dag som meg. ( jepp jeg har bare en uke igjenn her nede ) Da har jeg vært her 2 og en halv måned. Jeg angrer litt nå på at jeg kjøpte en billett som ikke kan endres, men det blir nok litt godt å komme i jobb igjen og starte litt rutiner igjen. Her blir det mye sløving, tv, facebook  ( litt blogging) osv. Men jeg henger også en del med Malin :-) Hadde det ikke vært for henne hadde jeg nok kjedet meg til døde for lenge si! Vi gjør alt mulig. Malin og Stine har som regel planen klar for helgen og jeg er alltid hjertelig velkommen til å være med dem. Det er så herlig og vi har mye gøy. Fester, kinoer, shopping, myyyee prating , gullerotkvelder og alt annet gøy :) Nå har også Malin besøk av sin bestevenninne Heidi som er en energifull jente jeg er glad jeg har fått møtt. 
Er veldig gøy å være sammen med dem!

albanush




Besøk for meg er egentlig bare veldig hyggelig! For det betyr ut på farten. De som er på besøk må jo få oppleve det vi har opplevd her så da blir det som regel mye farting og shopping frem og tilbake. 
For å nevne noe jeg har gjort de siste dagene kan jeg si, middag på chilis med jentene,råning me jentene, albanush og badet med jentene, sealine, ørken , kino, the pearl og shopping ;) Tenk bare en uke igjen ! Så er det hjem til Norge. ( som har snø enda!! ) jeg er i sjokk!













Ellers så skal jeg nok sole meg litt til denne uka, jeg vet vi skal i ørkenen og de andre planene er ikke helt lagt enda, men det blir nok gøy. Selv om det blir gøy å komme hjem til kjæreste, familie og venner blir det også litt trist å reise fra familien her. Jeg slenger med noen bilder fra forskjellige hendelser i det siste.

















                                                                                        malin me ein fantastiske smoothie ;)


1 kommentar:

  1. du kan angra litt nå ;) men kan jo se om me kan får oss ein tur t ner t di? ;) men då har du hjemreise dato me meg!! ;) for d e drit kjedeligt å reisa hjem aleina! ;)

    SvarSlett