søndag 21. februar 2010

1 År (L)

Viss eg idag hadde vært hjemma sko eg feirt 1 års jubileum me kjeristen min! :) <3 21. februar 2009 blei me kjeristar, men nå e kje eg hjemma å så eg e lovt ein feriring når eg komme hjem! :) Då ska me feria valentines day, 20 års dagen min, å et års dagen vår:D d blir gøy !! :) Men uansett vil eg dedikera detta innlegge te min kjære så har blitt ein store del av livet mitt detta sista åre, å verdens tålmodigaste når eg har farta ront!

her e noggen bilder eg har lagt av oss <3







3 kommentarer:

  1. d blir mye feiring nå framøve :P bursdagen min o komme jo i mars :P å dæven :S hehe... me ska vertfall kosa oss :D tusen takk for at eg e så mye me i bloggen din sjøl om eg e her i norge ! :D :D
    Eg elske deg ! <3 å har hatt et supert år me deg!! ;) ;) du e best!! :D

    SvarSlett
  2. Utrolig skjønne bilder! <3 Gratulera!

    -Angela

    SvarSlett
  3. Koooslige blder irmelin!!:D Gratulera!!:)))

    SvarSlett