fredag 19. februar 2010

3 in 1 :)


Søndag var ikke bare en hvilken som helst søndag. Det var en søndag som bar med seg tre forsjellige feringer :) Morsdag for alle mammer, Valentines day for alle kjærister og Bollesøndag eller fastelavens søndag som det også kalles. Her i Qatar ble også dagen feiret ! Jeg feiret alle tre på hver sin måte :) Valentineskortet til Vidar ble sendt gjennom apples fantastiske lag kort applikasjon, det var desverre det beste jeg kunne få til herifra. Det var jeg som baket bollene også! Jeg skal jo flytte for meg selv snart så jeg trenger øvelse i alt mulig. Bollene ble kjempegode å vi koste oss på loft tarrassen både store og små. Her kommer det noen bilder av mine fastelavensboller som også har en mening!



Jeg bakte fordi det var morsdag, jeg bakte boller fordi det var bollesøndag og jeg serverte kremen på hjertefat fordi det var valentinesday ! ;) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar